top of page

Sådan bestiller du badges nemt og hurtigt

Når du skal bestille badges har vi behov for følgende informationer:

 

  1. Hvor mange badges skal du bruge?

  2. Hvilken størrelse badge?

  3. Hvornår skal de leveres?

Vi skal også bruge følgende informationer:

  • Leveringsadresse og kontaktperson (hvem skal modtage de bestilte badges)

  • Fakturerings adresse og navn på virksomheden (hvem skal betale for de bestilte badges)

  • E-mail adresse som fakturaen skal sendes til

IMG_8454.jpg

Du skal sende din bestilling til info@sun-print.dk og vedhæfte din trykfil/badgelayout i e-mailen.

Eksempel på bestilling via e-mail:

E-mail bestilling.jpg

Fakturering og betaling

Erhvervskunder modtager faktura via e-mail når de bestilte badges er afsendt fra SUN-PRINT. Betalingsbetingelser er 8 dage netto.

Privatkunder skal forudbetale faktura. Der kan betales via netbank eller MobilePay.

Vi kan fremsende elektronisk faktura (EAN) til offentlige kunder. Vi skal modtage EAN ved bestillingen.

Genbestilling

SUN-PRINT gemmer alle trykfiler i vores kundesystem.

Det betyder, at du hurtigt og nemt kan genbestille et genoptryk af dine bestilte badges på et senere tidspunkt.

 

Blot send en e-mail til info@sun-print.dk så starter vi normalt produktionen af det bestilte genoptryk samme dag.

bottom of page