Tlf. 98 15 35 35 info@sun-print.dk
Sådan bestiller du badges nemt og hurtigt
Når du skal bestille badges har vi behov for følgende informationer:
-
Hvor mange badges skal du bruge?
-
Hvilken størrelse badge?
-
Hvornår skal de leveres?
Vi skal også bruge følgende informationer:
-
Leveringsadresse og kontaktperson (hvem skal modtage de bestilte badges)
-
Fakturerings adresse og navn på virksomheden (hvem skal betale for de bestilte badges)
-
E-mail adresse som fakturaen skal sendes til

Du skal sende din bestilling til info@sun-print.dk og vedhæfte din trykfil/badgelayout i e-mailen.
Eksempel på bestilling via e-mail:

Fakturering og betaling
Erhvervskunder modtager faktura via e-mail når de bestilte badges er afsendt fra SUN-PRINT. Betalingsbetingelser er 8 dage netto.
Privatkunder skal forudbetale faktura. Der kan betales via netbank eller MobilePay.
Vi kan fremsende elektronisk faktura (EAN) til offentlige kunder. Vi skal modtage EAN ved bestillingen.
Genbestilling
SUN-PRINT gemmer alle trykfiler i vores kundesystem.
Det betyder, at du hurtigt og nemt kan genbestille et genoptryk af dine bestilte badges på et senere tidspunkt.
Blot send en e-mail til info@sun-print.dk så starter vi normalt produktionen af det bestilte genoptryk samme dag.